onsdag 6 april 2011

Mera utmark...



Fler bilder från Norra Utmarken... Där bor alltså komponisten (mm) Ann-Louise Liljedahl och hennes man Leif Isebring, tillika musiker, komponist, pedagog.... Det är alltså Ann-Louise som skriver musiken till musikalen och det är även denna gång en fröjd att jobba med henne; vi förstår varandra och kommunicerar. Sådana samarbeten är verkligen guld värda (och motsatsen är en pina).

När jag tittar på dessa tidiga vårbilder tänker jag att jag känner mig ungefär så, just nu. En period av trött barmark innan något nytt börjar spira. Romanen tillsvidare undanlagd. Måste skapa ordning hemma, det är helt kaotiskt, har bott i detta hem i tjugotvå år och bara stuvat undan saker i skåp och lådor.... Trött, också - det har varit en arbetsam vinter. Nu har jag inga framträdanden på ett tag, ska bli skönt att slippa vara offentlig...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar