söndag 15 augusti 2010

Rosenhill



Jag säger bara: Rosenhill på Ekerö! Caféet, handelsboden med försäljning av hantverk, honung, bröd och ditt-och-datt, fruktträden och kaninerna, musteriet, loppmarknaden där du inte handlar med pengar utan byter in saker du inte behöver mot sånt som andra har lämnat in... växthusen och odlingarna (självplock), försäljningen av hängmattor och solhattar, levande musik vissa kvällar, hela miljön med sin oprydliga levande stil... jag kan inte räkna upp allt men blir du nyfiken och bor i Stockholmstrakten så googla på Rosenhills trädgård och café! (Vi var där i helgen & jag blir glad bara av att tänka på stället!)















1 kommentar:

  1. ... och jag blir glad av att läsa vad du skriver och njuter av dina väldigt vackra bilder. Dit skall jag någon gång ... till Rosenhill. Tack för tipset.

    och ...

    GRATTIS till de fina recensionerna jag läste idag som du fick för din bok Samtal med djävulen ... nu skall jag köpa och läsa ...

    SvaraRadera