tisdag 13 april 2010

Pausbild 2



I helgen fick jag hjälp av kompis med kombivagn att hämta mina saker i en skrivarlya i Värmland som jag inte längre har tillgång till. Vi lunchade i Kristinehamn på vägen hem och fann på ett torg ett ovanligt kvarlämnat påskris - ett helt stort träd fullt med påskfjädrar i allsköns färger.

Sedan fortsatte vi hem till mig med sakerna och därför har jag nu en cykel stående i mitt vardagsrum, eftersom man, i hyreshuset där jag bor, tydligen bytt nyckel i källaren utan att meddela mig. Känner jag mig rätt blir cykeln stående där i någon månad innan jag hinner ta tag i saken...

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med de lysande fjädrarna överallt i ett helt träd! Fint att de fått sitta kvar efter påsk. Tack för bilderna!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du uppskattade dem!!! Ibland tänker jag att det blir för mycket bilder och för lite "intellektuellt matnyttigt" i bloggen. Men jag är ju lika mycket bildmänniska som ordmänniska...

    SvaraRadera