fredag 8 oktober 2010

En fin kväll i Folkets Hus, Norrtälje



Igår kväll var jag på Folkets Hus i Norrtälje och höll en tvåtimmars föreläsning kring min bok "Hur jag lärde mig älska mina värsta känslor", och Zen Coaching. Roligt med ett så varmt och intresserat mottagande, det blev en fin kväll vilket kändes skönt eftersom jag verkligen jobbat ovanligt mycket innan, med att få en bra struktur i föreläsningen så att den skulle bli lite levande och inspirerande (två timmar är en lång tid).

Föreläsningen ingick i en serie av "Babels Hus-föreläsningar", arrangerade av Intresseföreningen för psykisk hälsa. Verkar vara ett bra forum.

Och sen var det så vacker väg till mysiga Folkets Hus. I höstregnvädret bjöd idylliska Norrtälje på vyer som närmast förde tankarna till impressionistiska tavlor...





2 kommentarer:

  1. Du verkar så klok, rolig och fin. Jag hörde dig på P1 i det nya paradiset. Är coaching någonting du jobbar med?

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar (på deltid, tar emot ett begränsat antal klienter, just nu fullt) med Zen Coaching. Går du in på www.zen-coaching.com (zen-coaching-nätverkets hemsida) kan du hitta info om förhållningssättet och tillgängliga coacher.

    SvaraRadera