onsdag 14 december 2011

Vädret.



1 kommentar:

  1. Hej! Kamalas bok kan vara det bästa jag någonsin läst. Jag känner igen mig i mycket och min syster som jag fick boken av säger samma sak. Du överöses antagligen med beröm hela tiden och troligen läser du inte den här kommentaren (då det senaste inlägget är skrivet för ganska länge sedan). Men jag känner ändå att det är viktigt för mig att försöka berätta för dig att dina texter påverkar mitt liv och mitt sätt att tänka. Och jag är glad för att du skriver. Jag funderar en del över förhållandet mellan den som skapar något och den som sedan tar del av det skapade och slutar inte förundras. En gång har du skrivit texter som på märkliga sätt sedan färdats till mig och många andra som sedan påverkats, skrattat och gråtit med karaktärerna som du har skapat, oftast utan att du alls får reda på det. Eller vet någonting om våra liv. Det är konstigt? Väldigt märkligt. Men hur som helst är du en förebild! Fortsätt med det du gör och tvivla inte på att du är bra! /Lovisa, 20år

    SvaraRadera